+36 70 338 4946
  • Aktuális
  • Csomagajánlataink
    • Start csomag
    • Ráncfelvarró csomag
    • Egyedi reklám-ajándék
    • Kampány csomag
    • Dekorációs csomag
  • Szolgáltatásaink
    • Kiemelt csomagajánlataink
    • Reklámdekoráció
    • Egyedi reklám – ajándékok
    • Grafikai tervezés
    • Virág és rendezvénydekoráció
    • Web
    • Marketing
  • Van egy üres falad?
  • Referenciáink
  • Blog
  • Kapcsolat
Kreatív út a sikerhez! Kreatív út a sikerhez!
  • Aktuális
  • Csomagajánlataink
    • Start csomag
    • Ráncfelvarró csomag
    • Egyedi reklám-ajándék
    • Kampány csomag
    • Dekorációs csomag
  • Szolgáltatásaink
    • Kiemelt csomagajánlataink
    • Reklámdekoráció
    • Egyedi reklám – ajándékok
    • Grafikai tervezés
    • Virág és rendezvénydekoráció
    • Web
    • Marketing
  • Van egy üres falad?
  • Referenciáink
  • Blog
  • Kapcsolat

Mi a különbség a brand/márka, az identitás és a logó vagy az arculat között?

 Mi a különbség a brand/márka, az identitás és a logó vagy az arculat között?

Mi a különbség a brand/márka, az identitás és a logó vagy az arculat között?

By globusadmin
 Dátum: 2020-08-07
 Kategória: Aktuális, Hírek
Mi a különbség a brand/márka, az identitás és a logó vagy az arculat között?2020-08-072020-08-10https://globustrend.hu/wp-content/uploads/2019/06/globuslogo_ujfelirattal2.pngGlobus Trendhttps://globustrend.hu/wp-content/uploads/2020/08/brand-cikk.jpg200px200px
0

Mi a különbség a brand/márka,
az identitás és a logó vagy az arculat között?

A téma boncolgatása Jacob Cass bejegyzése nyomán…

Mindegyiknek megkülönböztetett szerepe van,
és vállalkozásodról vagy termékedről közösen alkotnak egy képet,
így gyakorolnak hatást célközönségedre.

Brand avagy a márka

Leírhatnánk a brandet mint olyan egységet, terméket vagy szolgáltatást,
amelynek személyiségét a közönség alakítja ki.

Ez az a folyamat, amelynek célja egy céget vagy terméket olyan branddé,
márkává alakítani, amelyhez az emberek automatikusan egy sajátos,
pozitív képet, élményt, vagy elvárást képesek kapcsolni.

“A márka, szó szerint az, amit az emberek mondanak a vállalkozásodról, ha épp kimentél a szobából”.

(Jeff Bezos – az Amazon tulajdonosa, később a világ leggazdagabb embere)

A márka alapvetően minden, amit a közönséged gondol és érez a vállalkozásoddal kapcsolatban,
ezért is nagyon fontos a márkaépítés.

Az identitás

A cég azonosítója, viselkedésformája, értékrendszere vagy képe sok olyan vizuális eszközből áll, mint például:

  • Logó (a teljes identitás és márka szimbóluma) a vállalkozásunk megkülönböztető jele
  • Irodai eszközök (levélpapír + névjegykártya + borítékok stb.)
  • Marketinganyagok (szórólapok, prospektusok, könyvek, weboldalak stb.)
  • Termékek és csomagolás
  • Egyéb kommunikációs üzenetek (verbális és nonverbális, érzékszervekre ható: látás, hallás, ízlelés, érzékelés)
  • Bármilyen vizuális, kommunikációs anyag, ami képviseli a vállalkozásunkat
  • Vállalkozásunk viselkedése, társadalmi szerepvállalása

Mindezek képviselik a márka identitását,
és támogatniuk kell a márka/brand egészét.


A logó vagy arculat szerepe

A logónak nem szó szerint kell leírnia, amit az üzlet csinál, hanem inkább azonosítania kell a vállalkozásunkat,
felismerhetővé és emlékezetessé kell tennie. A logó egy tökéletes JELKÉP, ami tükrözi a cégünket.
Fontos a színek és formák összhatása, és hogy következetes szabályok közé szorított arculati leírással támogatva legyen.

Mitől lesz jó a márkád?

Egy jó márka egyértelműen fókuszál, ismeri a célközönséged, meghatározott küldetéssel rendelkezik, ismeri a versenytársakat,
képes azonosítani kulcsfontosságú értékeit, elmeséli a küldetését, és rendelkezik e célokat tükröző márka identitással,
és mindezt következetesen végzi, minden online és offline területen.

Ha ezek közül bármelyik területen kétségeid vannak, vagy nem vagy elégedett a mostani vizuális megjelenéseddel, keress minket bizalommal!

www.globustrend.hu
Iratkozz fel a hírlevelünkre, info@globustrend.hu

Kövess minket a facebook csoportunkban!

Készítette: Kallós-Kókány Zsuzsanna
arculat, dekoráció, identitás, kommunikáció, logó, márka, reklámeszköz, vizuális kommunikáció
Továbbiak
  • Makói Hagymatikum
    Makói Hagymatikum
  • Együtt az eltűnt gyermekekért alapítvány
    Együtt az eltűnt gyermekekért alapítvány
Kövess minket!
Globus Trend Bt. ©
  • KEZDŐOLDAL
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános Szerződési Feltételek
  • Webdesign
A felhasználó élmények javítása érdekében, a weboldalon SÜTIKET használunk! Részletek RENDBEN
Sütik

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT
Mesés falmatrica a kis betegeknekAktuális, Projektek